8 800 775-65-06 (безкоштовно у РФ)
Про компанію Трейдерам Інвестиції Партнерам Термінали Навчання Форум Web terminal
Є питання - задавайте

Поставте запитання фахівцям

Закрити

Промо-код

Промо-код це унікальний спосіб залучення рефералів. Це просте слово, яке Ви можете сказати Вашим колегам, друзям, товаришам по службі. Все що їм потрібно зробити - це ввести промо-код у відповідне поле при реєстрації.

Для прикладу, виберемо слово "тест".

У вашому особистому кабінеті - ви додаєте промо-код "тест" в розділі "Промо-код". Також, ви можете створити посилання (в т.ч. і приховане) для розповсюдження на форумах / блогах / різних сайтах (в т.ч. і своєму сайті).

У тексті для залучення клієнтів - впишіть будь-який текст, який буде відображатися на сайті, на який ви поставите посилання. Адреса - це адреса, на яку буде переходити клієнт після кліку на посилання. 
Секретне посилання - це спосіб, при якому клієнт не знає, що клікає на посилання з реф.посиланням (зазвичай, можна вставити лише в свій сайт). Посилання перетворюється на реферальне тільки після кліка і звичайний користувач не може відстежити, що він стає вашим рефералом.

Далі, у вас є два способи розповсюдження посилання:

ерший - ви говорите своїм друзям / знайомим або просто на форумі, що при реєстрації можна ввести ваш промо-код у спеціальному полі: http://www.forexstart.org/account/open або http://invest.forexstart.org/registration

При цьому, якщо вони вносять цей код, на їх реальний рахунок будуть зараховані пробні 20 центів (на них можна торгувати і заробляти), а також на їх інвест.рахунок прийде більше на 100 $  тобто 200 $.

Не важливо, введе Ваш клієнт слово в спеціальне поле, або перейде за реферальним посиланням - він все одно стане вашим рефералом і ви будете отримувати комісію з кожної його угоди.

Кількість промо -кодів не обмежена для вашого рахунку, що дає вам багато можливостей для досліджень. Наприклад , у вас два сайту - ви створюєте два тега:
сайт1
сайт2

Через деякий час, у вас з'являється 10 рефералів, при цьому у вас буде інформація, по яким із реф.посилань вони прийшли і зареєструвалися - наприклад, з сайта 1 - 2 людини, а з сайта 2 - 8 осіб. Ви також можете створити два окремих тега для усної передачі, наприклад:
Тортик
Вафелька

Після цього, ви в одній компанії говорите про один тег, в іншій - про другий  - і далі досліджуєте статистику. Всі теги ви одночасно можете передавати усно, а також через посилання на різних форумах.

Увага: Введення реф.тега безпосередньо перед реєстрацією є більш надійним способом, ніж посилання, тому, що посилання буде залежати від налаштувань "cookies" в браузері клієнта (в 98 % випадків з цим немає проблем )

Ми не обмежуємо час життя куки в браузері. Якщо ваш клієнт зайшов за вашим посиланням - то він буде закріплений за вами до тих пір, поки не перевстановить браузер або всю систему.

Створити промо-код Ви можете в партнерському розділі кабінету трейдера (в меню Партнерам пункт Промо-код)