8 800 775-65-06 (безкоштовно у РФ)
Про компанію Трейдерам Інвестиції Партнерам Термінали Навчання Форум Web terminal
Є питання - задавайте

Поставте запитання фахівцям

Закрити

Політика повернення грошових коштів

Політика повернення коштів була розроблена з метою зменшення фінансових і правових ризиків Компанії, дотримання принципів Політики протидії відмивання коштів та фінансуванню терористичної діяльності.

Компанія має право в односторонньому порядку заблокувати вхід в особистий кабінет, призупинити торговельну діяльність на рахунках, скасувати заявку на введення / висновок, чи зробити повернення грошових коштів, якщо джерело коштів або діяльність Клієнта суперечить Політики відмивання грошей і фінансування тероризму.

Компанія не анулює реалізовані торгові угоди, тому Компанія має право повернути кошти відправнику, якщо протягом місяця з моменту поповнення, на торгових рахунках не було зафіксовано торгової активності.

Компанія має право за певних об'єктивних причин і в разі необхідності здійснити повернення грошових коштів, отриману через будь-яку платіжну систему, включаючи кредитні / дебетові карти. При цьому повернення грошових коштів буде виконане на електронні гаманці, і банківські реквізити, які Клієнт використовував при введенні грошових коштів.

У випадку, якщо Компанія класифікує діяльність Клієнта як невідповідну, або суперечить звичайній меті використання послуг Компанії, де має місце пряме, або непряме, неправомірне, або несумлінний намір, Компанія має право діяти в рамках даного документу, не інформуючи Клієнта завчасно.

При поповненні торгівельного рахунку з банківської картки, Клієнт зобов'язується не подавати заявку на відгук вже зарахованого на торговий рахунок платежу в банк, або постачальнику кредитної / дебетової банківської карти, як під час, так і після завершення користування послугами Компанії. Якщо Компанія все ж отримає відгук платежу по угоді, ми зберігаємо за собою право заблокувати вхід в Особистий кабінет і заморозити поточний баланс Клієнта і переслати грошові кошти назад на особовий рахунок Клієнта, після оплати всіх послуг і комісій.

Компанія вживе всіх необхідних заходів, щоб запобігти і блокувати як зарахування, так і зняття третіми особами грошових коштів з рахунку Клієнта. Введення і виведення грошових коштів з рахунку може здійснюватися тільки власником даного рахунку.